KADINLARLA TANIŞMA KORKUSUNDAN SONSUZA KADAR KURTUL!

0 yorum

Şimdiye Kadar;


Herhangi bir kızla tanışmak isteyip de tanışamadığın oldu mu?
Kafede bakıştığın bir kızla tanışma fırsatını kaçırdın bir anı hatırlıyor musun?
Bir kızı beğenip tanışmak istediğinde içinde tarif edilemez bir korku oluştu mu?
Aşık olduğun kızın mesajlarına cevap vermemesi seni üzdü mü?
Ya da hiç, hoşlandığın kız tarafından acımasızca reddedilip madara oldun mu?
Kızlar tarafından hor görülmekten, dalga geçilmekten sıkıldın mı?
Kendini kızları hayal ederek tatmin etmekten bıktın mı?

Bunları Yaşamaya Devam Etmek İstiyorsan Şimdi Burayı Terk Edebilirsin


Burada hayatını gerçekten değiştirmek isteyen, kadınlarla iletişim kurma konusunda başarılı olmak isteyen erkeklere eğitim veriyorum. Önce değişmeye karar vermen gerekiyor. Gerçekten bu kararı verdin mi?

Geçmişte;

Beğendiğin kızlarla tanışmak istediğinde içinde oluşan tanışma korkusundan dolayı harekete geçememiş olabilirsin.
Kızlarla tanışmak için neler yapman gerektiğini bilmiyor olabilirsin.
Tanışma aşamasında başarısızlıklar yaşayıp hüsrana uğramış olabilirsin.
Kadınları etkilemek konusunda kendini yetersiz hissediyor olabilirsin.
Bir kıza aşık olmuş ve aşkına karşılık bulamamış olabilirsin.
Özellikle karşılıksız aşk bir erkeğin hayatını mahveder. Aşk acısı insanı çok mutsuz eder. Allah kimseye bunu yaşatmasın.
Ben de bu duygunun insanı ne hale soktuğunu gayet iyi bilirim. 24 saat boyunca sadece onu düşünürsün. Sana mutluluk veren tek kişi sevdiğin kızdır. Gözün başka hiç kimseyi görmez. Aynı ortamda bulunduğunuzda her saniye onu izlemek istersin.
Uzaktan, çaktırmamaya çalışarak ona bakarsın. Artık hayatının merkezine oturmuştur. Bütün hayatını onu daha fazla görebilmek üzerine yaşamaya başlarsın.
Bir süre sonra hislerini sevdiğin kızla paylaşmak istersin.
Fakat henüz kızla doğru düzgün iletişim kuramamışsındır. Her gün okula ya da işe “bugün ona açılacağım” diye gidersin.
Peki, sonra ne olur?
Cesaretini toplayıp aşık olduğun kızın yanında gidersin ve duygularını ifade edersin.
“Seni seviyorum.”
Kız da cevap verir:
“Seni sevmiyorum.”
“Sevgilim var.”
“Seni arkadaş olarak görüyorum. Arkadaşlığımızın bozulmasını istemem.”
“Sen çok iyi birisin ama malesef sevgili olamayız.”
Bu şekilde uzayıp giden bir liste oluşturabiliriz. Bunların hepsi kızın seni reddettiği anlamına gelir. Kız bana “Çok iyi birisin!” dedi. “Demek ki bir umut var!” diyerek kendimizi kandırmayalım.
Bunların hepsi reddedildiğin anlamına gelir.
Peki, neden bu senaryoyu yaşadın? Hiç düşündün mü?
Kız, neden seninle sevgili olmayı değil de seni reddetmeyi seçti?

Reddedilmenin Olası Nedenleri:

Doğru zamanda kızla tanışma cesaretini gösteremedin. Özgüvensiz erkek imajı yarattın.
Reddedilmekten korktuğun için kızı uzaktan izledin ve iş işten geçti.
Kızla konuşmaya çalıştın ama konuşacak konu bulamadın.
Kızı etkilemek için yapman gerekenleri yapamadın.
Kıza olan duygularını itiraf ederek, ona seni reddetme fırsatını verdin. O da bunu kullandı.
Aylarca içinde platonik bir aşk büyüttün. Sonra da doğru düzgün bile tanımadığın bu kıza duygularını açtın.
Soruyorum sana; kız seninle neden beraber olsun ki?
Arka arkaya bu kadar hata yaptıktan sonra neden senden hoşlansın?
Platonik aşkları bırak!
Hoşlandığın kızın peşinden koşmaya artık bir son ver!
Sen onu peşinden koştur!
Dışarıda milyonlarca kadın seni bekliyor. Kızlarla nasıl tanışman gerektiğini öğren ve bir sürü kadınla birlikte ol!
Senden bunların hepsini geride bırakmanı ve unutmanı istiyorum. Artık hepsi geride kaldı!
Sana kadınlar hakkında bildiğim her şeyi öğreteceğime SÖZ VERİYORUM.
Şimdi sana soruyorum:

Değişmeyi, Çekici Bir Erkek Olmayı Gerçekten İstiyor musun?

Senin için yazdığım “Kızla Tanışma Eğitimi” kitap setinde, şimdiye kadarki ilişkilerinde yaşadığın tüm başarısızlıklara çözüm bulacağız.
Kızlarla ilgili tüm problemlerini ortadan kaldıracağız.
İlişkiler konusundaki bütün sorularını cevaplandıracağız.
Burada sadece kızlarla değil, tüm hayatında kullanabileceğin iletişim taktiklerine sahip olacaksın.
İnsanların, özellikle de kadınların kalbini kazanma stratejilerini öğreneceksin.
Gün içinde gördüğün, tanışmak isteyip de tanışmadığın güzel kadınların aklını başından almak için, kimsenin bilmediği gizli sırları öğreneceksin.

Kadınları Etkilemenin Gizli Formülünü Kitabımda Anlatıyorum

Kızla tanışma eğitimi setinde kadınları etkileme dinamiklerini adım adım anlatıyorum. Kadınları aşık etmek için yapman gerekenleri psikoloji bilimine dayanarak öğretiyorum.
seksi kızları etkilemenin yolları
Kızla tanışmak ve onu etkilemek için bilimsel olarak kanıtlanmış tavlama tekniklerini “Kızla Tanışma Eğitimi” kitap seti sayesinde öğreneceksin.
Artık hoşlandığın kızı uzaktan izlemekle yetinmeyeceksin. 3 saniye içerisinde beğendiğin kızla tanışarak sohbet etme başlayacaksın.
Kızla tanışma anında “Acaba beni reddeder mi?” diye düşünmeyeceksin.
Reddedilme korkusundan sonsuza dek kurtulacaksın.
Cesaretinle kızları kendine hayran bırakacaksın.
Çekiciliğini yansıtarak kızın aklını başından alacaksın.
Bir daha asla “Kızla konuşacak konu bulamıyorum!” diye düşünmeyeceksin.
Kızla saatlerce sohbet edebilme yeteneğine sahip olacaksın.
Sohbet sırasında kız senin ağzına düşerken, arkana yaslanıp anın keyfini çıkaracaksın.
Nasıl mı?

“Kadın Psikolojisinden Faydalanarak”


Kızla Tanışma Eğitimi Kitap Setinde;
Kadın beyninin nasıl işlediğini,
Kadınların psikolojilerinin hangi durumlarda nasıl değiştiğini,
Kızla tanışırken 3 saniye içinde senden hoşlanmasını sağlayacak psikolojik hileleri,
Kadının beden dilini inceleyerek 30 saniye içerisinde senden hoşlanıp hoşlanmadığını nasıl anlayabileceğini,
“Psikoloji Bilimine dayanarak öğreneceksin.
Hoşlandığın kızla tanıştıktan sonra, ona güven vermek ve sohbeti daha özel konulara çekmek için ÇOK ETKİLİ TEKNİKLER keşfedeceksin.
Daha tanışalı 5 dakika olmasına rağmen kızın aklında şu düşüncelerin oluşmasını sağlayacaksın:
“Galiba ben bu adamı yıllardır tanıyorum.”
“Bu adama çok güveniyorum.”
“Ne kadar çekici bir erkek.”
“Bu adamla birlikte olmak istiyorum.”
“Bu adam hayatımın erkeği olmalı!”
Evet, tüm bu düşünceleri kızın aklına nasıl sokabileceğini öğreteceğim.
Gerçekten çok şanslısın çünkü hiçkimse bana bu gizli sırları öğretmedi. Şu an bildiğim her şeyi kendi deneyimlerimle öğrendim ve “Kızla Tanışma Eğitimi” seti aracılığıyla sana öğretiyorum. Senden beklediğim tek bir şey var; o da kitaplarımdan öğrendiğin tüm bilgileri gerçek hayatta UYGULAMAN.
Bir an önce harekete geçip başarıya ulaşmanı istiyorum.

Kızla Tanışma Eğitimi E-Kitap Setinde Neler Var?


# Tanışmanın Gizli Gücü E-Kitabı


tanışmanın gizli gücü kitabı Kadınlarla Tanışma Korkusunu Yenmek İçin Teknikler
 Kadınlarla Tanışma Aşaması
 Mekanlarda Kadınlarla Nasıl Tanışırsın?
✔ Hızlı Çekicilik Sırları
 Kadınlarla Tanışmak İçin Açılış Cümleleri
 Bağ Kurma Teknikleri




# Sihirli Sohbet E-Kitabı


sihirli sohbet kitabı
✔ Sohbet Etme Aşaması
 Güven Verme Aşaması
 Duygusal Bağ Kurma Taktikleri
 Kadınlarla Etkili Sohbet Teknikleri
 Kızın Senden Etkilendiğini Nasıl Anlarsın?
 Kızın Telefonunu Alma Aşaması
 Baştan Çıkarma Aşaması

# İnternette Kız Tavlama Rehberi E-Kitabı


internette kız tavlamak
 İnternetten Tanışma Taktikleri
 Facebook’ta Nasıl Mesajlaşılır?
 İnternette Çekicilik Sırları
 İnternetten Radevu Ayarlamak
 Facebook’tan Sevgili Olmak
 Kızı Eve Getirme Taktikleri

# Kadınları Yatakta Mutlu Etmenin Sırları E-Kitabı


kadınları yatakta mutlu etmenin sırrı nedir
 Kulak Arkasını Yalamak
 Masaj Yapmak
✔ Uzun Bir Öpüşme
 Kadının Tüm Vücuduna Dokunmak
 Kızı Sulandırma Taktikleri
 Vajinayı Keşfetmek
 Erkeklik Organını Doğru Kullanmak

Kitap Setini Okuyanlar Neler Dedi?

Ben biraz utangaç biriydim. Özgüven problemi yaşıyordum. Tüm bunlar çok küçük yaşta babamı kaybettiğim için oldu. Ben içine kapanık bir çocuk olarak yetiştim. Özgüvensiz biri olduğum için aşık olduğum kızla tanışamadım. 4 aydır onunla tanışmanın bir yolunu arıyordum. Tam da ümidimi kesmişken karşıma kızla tanışma eğitimi seti çıktı. Berkecan Bey, kitapta anlattığınız taktikler sayesinde hoşlandığım kızla tanışmayı başardım. Şu an arkadaşlığımız gayet iyi gidiyor. Benimle ilgilendiğini anlayabiliyorum. Bu gidişle sevgili olacağız. Allah sizden razı olsun.
Ömer T.
İyi günler hocam. Ben aşırı derecede kadınlarla tanışma korkusu yaşayan bir iş adamıyım. Paranın kadınlar üzerinde çok güçlü bir etkisi olduğunu düşünüyordum. Gel gör ki maddi durumum oldukça iyi olmasına rağmen beğendiğim hiçbir kadınla tanışamıyorum. Yani tanışamıyordum. Tanışmanın gizli gücü kitabını okuduktan sonra yolda yürürken beğendiğim kadınlarla tanışabilmeye başladım. Birkaç denemeden sonra kadınlarla tanışmanın, aslında sandığım kadar da zor olmadığını anladım. Birkaç telefon numarası aldıktan sonra, aralarından bir tanesiyle sevgili oldum. Şu anda çok güzel giden bir ilişkim var. Ayrıca muhteşem bir cinsel hayatımız var. Aramızda kalsın… Teşekkürlerimi sunuyor, yeni kitaplarınızı bekliyorum.
Ali Ş.
Merhaba üstat, öncelikle kitaplar için sana teşekkür etmek istiyorum. Özellikle de sihirli sohbet kitabı için. İş yerinde bir kadından hoşlanıyordum. Ara sıra aynı ortamda denk geliyorduk fakat konuşacak konu bulamadığım için kıza tek kelime edemiyordum. Kitabınızdan öğrendiğim iletişim teknikleri sayesinde saatlerce sohbet edebilir hale geldim. 2 hafta önce de hoşlandığım kızla, ortak bir arkadaşımızın doğum gününde karşılaştık. Aramızda o kadar güzel bir sohbet geçti ki, kız benimle buluşmak istiyor. Sen olmasan o kıza karşı hiçbir şansım yoktu. Hakkın ödenmez.
Kerem C.

Kadınların Arzuladığı Erkek Olmaya Hazır Ol!


Hadi gel seninle beraber bir hayal kuralım:
Kızla tanışma eğitimi kitabının içinde yer alan kadınları etkileme taktiklerinin hepsini öğrendiğini hayal et!
Artık kadınların bir erkekten neler beklediğini, hangi erkeklerle beraber olmak istediğini A’dan Z’ye biliyorsun.
Bütün bu öğrendiğin taktiklerle ne kadar çekici, ne kadar karizmatik bir erkek olduğunu hisset. Dışarı çıktığında kadınların bakışlarını üzerinde hissediyorsun. Sanki seninle beraber olmak ister gibi bakıyorlar.
Seni arzuladıkları her hallerinden belli. Yolda yürürken muhteşem güzellikte bir kızla göz göze geliyorsunuz. “Bu kızla nasıl tanışırım?” diye düşünmeden 3 saniye içinde beğendiğin kıza “Merhaba” diyorsun.
O da sana karşılık veriyor:
-Merhaba!
Sonra devam ediyorsun:
-Seni az önce fark ettim ve gerçekten çok etkileyicisin. İsmin ne?
Kız cevap veriyor:
-Buse! Senin ismin ne?
Etkileyici bakışlarınla kıza bakarken ismini söylüyorsun. Sonra kıza soruyorsun:
-Şu anda acelem var ama müsait olduğumuz bir zamanda seninle tekrar görüşmek isterim. İletişim bilgilerini yazar mısın?
Kızın yüzünün güldüğünü görüyorsun. Çünkü senin gibi çekici bir erkeğin kendisini beğendiğini görmek onu mutlu ediyor.
O kadar etkileyici bir erkeksin ki kız hiç beklemeden numarasını yazıyor ve ekliyor:
-Akşam beni ara tamam mı?
Bundan sonra tek yapman gereken kızı aramak ve buluşmaya davet etmek.
Ne kadar çekici bir erkek olduğunu hissedebiliyor musun?
Kadınlarla tanışmak, onları etkilemek artık senin için çocuk oyuncağı.
Yolda, okulda, gece kulübünde ya da iş yerinde beğendiğin her kızla kolayca tanışabiliyorsun.
Çünkü seni reddetme ihtimalleri YOK!
Bunların hepsi sana hayal gibi geliyor, değil mi?
Evet bunların hepsi şu an hayal. Fakat “Kızla Tanışma Eğitimi” kitap setini okuduktan sonra bunların hepsi senin hayatının gerçekleri olacak.
Arkadaşlarının kıskandığı, kadınların peşinden koştuğu hatta birlikte olmak için yalvardığı erkek olmaya HAZIR MISIN?
Eğer hazırsan benim dünyama hoşgeldin.
Vakit kaybetmeden kızla tanışma eğitimi kitap setini okumaya başla!
İster tekli setleri satın al, ister TÜM SETİ…
Burada seçimi sana bırakıyorum. Hemen okumaya başlayarak, hayatında kadınlarla dolu yepyeni bir sayfa aç.
Artık kaybeden değil kazanan ol. Reddedilen değil, reddeden ol!
Güzel kadınların hepsi, onlarla tanışmanı bekliyor.

Git ve Onlara Seninle Tanışma Fırsatını VER!

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright 2011 kte.
Blogger Template by Noct.