Kızlara Nasıl Mesaj Atılır? – Etkili Mesajlaşma Taktikleri

0 yorum


“Kızlara nasıl mesaj atılır” sorusu okuyucularımız tarafından uzun bir süredir soruluyordu. Bu nedenle bugün bu konuya açıklık getirmeye karar verdim. Senin de bildiğin gibi bir kızla ilişki başlatmak için en etkili iletişim kanallardan bir tanesi mesajdır.
Bir kızla mesajlaşmadan flört eden ya da buluşma ayarlayan bir erkek kaldı mı bu devirde?
Aradan bazıları çıkıp ben hiç mesajlaşmam hep telefonla ararım diyebilir. O da etkili bir yöntemdir fakat bir kızın ilk mesajınıza cevap verme olasılığı ilk aramanıza cevap verme olasılığından çok daha yüksektir.
İlk iletişim kurma anı çok önemlidir. Kızın numarasını aldıktan sonra aranızda hiçbir konuşma geçmeden direk olarak aramanı şahsen tavsiye etmiyorum. Bunun yerine, atacağın birkaç tatlı mesaj çok daha etkili olacaktır.

Numarasını Aldığın Bir Kıza Atacağın İlk Mesaj Nasıl Olmalıdır?

Öncelikle sana öğretmek istediğim bir konu var:
Eğer bir erkek karşı konulamayacak derecede yakışıklıysa, karizmatikse, zenginse, ya da seksi bir vücuda sahipse ilk mesajda ne yazarsa yazsın kızdan %100 ihtimalle olumlu yanıt alacaktır.
Eğer böyle bir erkeksen zaten hiç düşünmeden aklına ilk gelen şeyi yazabilirsin. 1 saniye bile düşünmene gerek yok. 🙂
Fakat biz ortalama bir erkek olduğumuzu varsayarsak o zaman birkaç taktiğe dikkat etmek bize avantaj sağlayacaktır. Kızın ilk mesaja cevap vermeme olasılığını azaltacaktır. Bakın azaltacaktır diyorum. Çünkü her kız mesajınıza cevap verecek diye bir kural yok.
O nedenle bir kız mesajınıza cevap vermediği zaman moraliniz bozulmasın. Her kızdan olumlu geri dönüş alamazsınız. Arada bazı kızlar sizi yanıtsız bırakacak buna alışsanız iyi olur.

Kıza Atılacak İlk Mesaja Örnekler:


Örnek 1: – Naber Özge, geçen gün beraberken gördüğümüz kediyi hatırladın mı? Sana selam söyledi 🙂
Örnek 2: – Nasılsın Selin, erken uyuyanlardan değilsin di mi? Bence geceleri müzik dinleyerek hayatı sorgulayan felsefi bir yapın var. Tabi ki bu benim düşüncem yanlış da olabilir 🙂
Örnek 3: – Tülaaaaaay geri dön! Tülaaaaay
Örnek 4: – Nasılsın Belinay? (Özellikle facebook mesajlarında bu düz giriş benim her zaman tercihimdir. Kasmaya gerek yok 🙂 )
Örnek 5:  Şu an uzay mekiğime bindim uzaydan seni seyrediyorum. Bırak o elindeki telefonu amma oynadın ya 1 saattir telefonlasın görüyorum 🙂

İlk Mesajdan Sonra Konuşma Nasıl Devam Ettirilir?

Benim taktiğim aklıma ilk gelen sözleri kıza mesaj olarak atmaktır. Ama ilk etapta sana bunu yapmanı önermem. Çünkü mesajlaşmaya alışık değilsen muhtemelen aklına gelen sözler kızın hoşuna gidecek türden olmayacaktır.
Kıza üzerine konuşabileceği konular vermelisin. Kızı konuşturacak cümleler kurmalısın.
Unutma ki, amacımız konuşmak değil kızı konuşturmak. Kız kendini mesajla açacak ki kendini sana daha yakın hissetsin. İnsanlar kendilerini yakın hissettikleri kişilere özelini açar. Özelini sana açtıkça da otomatikman seni kendine daha yakın hissedecek.
Kıza ilk mesajı attın ve kız da mesajına yanıt verdi. Bu yanıt gülücükle dolu pozitif bir mesaj da olabilir, smile kullanılmamış nötr bir mesaj da olabilir, “Espri mi bu şimdi” gibi negatif görünen bir yanıt da olabilir.
Yanıt nasıl olursa olsun bu seni hiçbir zaman etkilememeli. Sen aynı çizginde mesajlaşmaya devam etmelisin.
Diyelim ki kız mesajda negatif bir cümle kurdu:
Kızın negatif bir şey söylemesi senden hoşlanmadığı anlamına gelmez. O an büyük ihtimalle senin vereceğin tepkiyi test ediyordur.
Eğer sen de kıza ters bir cevap verirsen kız senin hemen sinirlenen, zayıf, kendine güvenmeyen bir erkek olduğunu düşünür ve büyük ihtimalle de bir daha cevap vermez. Bu nedenle sen hiç etkilenmeden 2. Mesajını atmalısın.
Buna yanıt gelmezse tabi ki konuşmayı üstelememelisin. Konuşmayı o an kesmeli ve şansını birkaç gün sonra tekrar denemelisin. Neyse biz konuşmayı nasıl devam ettireceğimiz konusuna geri dönelim.

Konuşmayı Devam Ettirme Örnekleri:



Örnek 1: – Neler yaptın bugün? (Bu soru ilk bakışta basit bir soru olarak görünebilir fakat kızdan alacağınız bilgiler üzerine konuşmak sohbetin gidişatı için daha sağlıklı olacaktır. Kızın hayatı üzerinden sohbet yürütmek sana + puan sağlar.)
Örnek 2: – Biliyo musun senin tam bir alışveriş çılgını olduğunu düşünüyorum. Sebebini bilmiyorum ama böyle hissettim. Doğru mu? 🙂
Örnek 3: – Bir şey dikkatimi çekti geçen gün. Kulağında halka küpeler vardı ya. Saç kesiminle çok uyumlu olmuş. Seni tarz konusunda başarılı buldum. Bu tarz benimi izliyor musun? 🙂
Umarım bu makalemi okuduğunda kafanda dönen “Kızlara Nasıl Mesaj Atılır?” konusundaki soru işaretlerinin bir kısmını giderebilmişimdir. Eğer daha fazlasını öğrenmek ve bizzat benim kızlarla nasıl mesajlaştığımı öğrenmek istersen Kızla Tanışma Eğitim Seti isimli ürünümü inceleyebilirsin. Tekrar görüşene kadar kendine dikkat et 🙂

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright 2011 kte.
Blogger Template by Noct.