Kanıtlanmış Tanışma Cümleleri – İlginç Tanışma Sözleri

0 yorum

En İyi Tanışma Sözleri

Tanışma cümleleri her erkeğin hayatının bazı dönemlerinde ihtiyaç duyduğu cümlelerdir. Bir kadından hoşlanan erkek onunla nasıl konuşma başlatabileceğini bilemez ve o anda hazır bazı kurtarıcı cümlelere ihtiyaç duyar.

Saçma cümlelerle kızlara alay konusu olmak yerine can alıcı cümlelerle kızın gözünde daha ilk saniyeden büyük bir fark yaratabilirsiniz.

Reddedilmeyeceğiniz En İyi Tanışma Cümleleri

Tarzınız ne olursa olsun size uygun bir tanışma yöntemi mutlaka vardır. Size uygun tanışma cümlelerini aşağıdan seçebilir, zamanı geldiğinde bu cümleleri beğendiğiniz kızlarla tanışmak için kullanabilirsiniz.

Eğlenceli Erkek İçin Tanışma Cümleleri:

  1. Saçların ne kadar güzel, hangi sabunla yıkıyorsun?
  2. İnternetten buluşacağım kız sen misin?
  3. Pardon, beklettim seni. Kaç dakikadır beni bekliyorsun?
  4. Sen güzel, ben yakışıklı. Bence güzel bir çift olabiliriz.
  5. Ne zaman sana baksam gülümsüyorum. Komedyen falan mısın?
  6. Tropikal bir meyve olsaydın ince belli bir avokado olurdun bence.
  7. Bir trafik lambası olsaydım, senin geçtiğin her seferde kırmızı olurdum, bu sayede sana biraz daha uzun bakabilirdim.
  8. Seni evine kadar takip edebilir miyim? Çünkü benim ailem bana her zaman hayallerimi takip etmemi söyledi.

Hoş ve Seksi Erkek için Tanışma Cümleleri:

  1. Gerçekten kötü bir gün geçirdim ve güzel bir kızın gülüşünü görmek bana her zaman daha iyi hissettirir. Yani benim için gülümser misin?
  2. Gülüşün odayı aydınlattı, bu yüzden buraya gelmek zorunda kaldım.
  3. Ben telefon numaramı kaybettim. Seninkini alabilir miyim?
  4. Bir yara bandın var mı? Çünkü sana aşka düşerken dizimi yaraladım.
  5. Sen bir sihirbaz olmalısın, çünkü ne zaman sana baksam diğer herkes kayboluyor.
  6. Arkadaşlarım bardaki en güzel kızla tanışamayacağım üzerine bahse girdiler. Onların paralarıyla biraz içecek bir şeyler ister miydin?
  7. Bunu şimdi fark ettim, ama sen benim bir sonraki kız arkadaşıma çok benziyorsun.
  8. Ayakkabılarını bağlayabilir miyim? Çünkü başka birisi için aşka düşmeni istemem.
  9. Öpücükler kar taneleri olsaydı, ben sana bir kar fırtınası göndermek isterdim.

Sevimli Eski Moda Erkek için Tanışma Cümleleri:

  1. Kromozomların güzel bir şekilde bir araya gelmiş.
  2. Sen C6 olsaydın ben de H12 olsaydım, şekerden daha tatlı olmak için ihtiyacımız olan tüm şey soluduğumuz hava olurdu.
  3. Senin adın Google mı? Çünkü benim aradığım her şeye sahipsin.
  4. Bu gülümseme için ‘beğen’ düğmesi nerede?
  5. Bir eşkenar üçgenden daha güzel bir yüzün var.
  6. Bu kadar sıcak olmak zorunda mısın? Yandım şu an.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright 2011 kte.
Blogger Template by Noct.